Ihan varmasti päätetty
Ihan varmasti tiedetty

Jouluselostus 2009 suvun kuopukselta Esikoisen muistiinpanemana:

Äiti on kiva. Joskus kun me kysytään saadaanko me pelata, se sanoo että kysykää isiltä.

R-mummokin on ihan kiva. Se antaa ruokaa. Mä tykkään siitä.

Isi tekee joskus että rämppää tietokonetta ja kännykkää. Se on kiva kun se rämppää. Sen kommunikaattori on mennyt rikki.

I on joskus kiva. En mä kyllä muista milloin. Mutta se ei aina tappele mun kanssa.

H on kiva kanssa. Se pelaa StarWarsia ja mä saan katsoa.

Rontti leikkii omien lelujensa kanssa. Ja se tykkään ihmisten leluista kanssa. Eniten se tykkää Ice Agen norsun kanssa. Se norsu on ruskea.

M. Mä tykkään siitä kun se pelaa Little Big Planet-peliä.

M syö purkkaa, se M.

Pappa vie mut joskus mökille. Siellä on aivan kivaa, me mennään saunaan.

M-mummo antaa kanssa ruokaa. Vaikka pastaa joskus. Musta se on kyllä hyvää ruokaa

Päätöksiä vuonna 1977 Esikoisen muistiinpanemana. Päivän skannaus:

Plus%20583%20Ammattip%C3%A4%C3%A4t%C3%B6

Plus%20583%20P%C3%A4%C3%A4t%C3%B6ksi%C3%

Päivän viisaus: Päätetty mikä päätetty. Toteutettu mikä toteutettu.