Minua
Kuuden kerran
Verran

Älyvapaa äiti- blogin Irkku ja Kaamosvaloa- blogin Maaretta kutsuivat minua kohtaamaan itseni satunnaisesti kuuden kerran verran.

1. Linkitä henkilö joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Vanhaan kapinoivaan tapaani mukailin aihetta hieman. En lähtenyt miettimään itseäni, vaan kutsuin kolme lasta ja kolme lastenlasta auttamaan asiassa. Siis sattumanvarainen mm:

1. Keskimmäinen: Iltavirkku

Mies oli lähtenyt työmatkalle. Minä ja Keskimmäinen, kaksi kukkujaa, saimme loistoidean. Huomasimme, että räsymatto oli likainen. Aloimme innoissamme pestä sitä illalla klo 22.00. Meillä oli hauskaa.

2. Kuopus: Emokana

Ylihuolehtivalta äidiltä oli vanhin lapsi muuttanut pois kotoa opiskelemaan. Joululahjaksi kaksi jäljelle jäänyttä lasta osti äidilleen pienen keramiikkatyön, pesässä hautovan kanan. Kun kanan nosti pois pesästä, siellä näkyi kaksi munaa.

3. Esikoinen:  Äidiltä  pojalle

"Ainoa ihminen, joka vielä ajoittain pystyy opettamaan minulle jotain uutta kyynisyydestä"

4. Lapsenlapsi Ykkönen: Kiva:

5. Lapsenlapsi Kakkonen: Mukava

Yksi ”kiva ja mukava” yksilö täällä liikuttuu.

5. Lapsenlapsi Kolmonen: Kännykkä

Se olisi pitänyt arvata

Jokainen lukija on tervetullut ottamaan haasteen vastaan ja tervemennyt viemään sen omaan blogiinsa.

2006. Rauman seurakuintalehti. Vielä yksi minä: Työminä.

Plus%20316%202006%20Rauman%20seurakuntal